Sunday, August 26, 2012

RUTIN HARIAN

Salam smua...

Ari nie bermula dh rutin harian kita smua...1st day keje dh ada yg x kena...tertinggal kunci kafe lak..nasib ekin ada kalu ekin cuti alamatnya kena la patah blik umah..dh la redah jem 1 1/2 jam...smua org dh start keje..tp mood raya masih ada..hehehe..


Kalu nk ckp psl raya smpai bila2 pn x abis..tp ry kali nie mmg best sgt2 sbb dpt berkumpul ngan smua sedara2 n sepupu2 yg dh lama lost kontact..yg paling berkesan d hati bila aku g umah pak sedara aku ni..time nk blik dia cium pipi aku 5 kali...bila aku tanya naper 5 kali..rupanya 2 tempoh kitorg terpisah n x beraya skali..aku sndiri pn dh x ingt.. 2 la kn org tua2 dh kata " AIR YG D CINCANG X KN PUTUS"...apa sj musibah  @ masalah yg dtg..jgn takut @ gentar..yakin smua 2 ada hikmahnya.. 

No comments:

Post a Comment